Monday, December 13, 2010

kejadian yang bodoh!







lepas naik kereta dari hantar kakak aku, aku dapat satu mesej dari kakak aku (liana) dia kata

MESEJ 'weh..miow dah mati!!!! hidung dia berdarah'

Mula2 aku tak percaye tapi bila aku fikir balik miow memang sakit dia tak seceria macam sebelum ni,tibe2 hati aku sebak sampai air mate aku mula mengalir.

Sebelum ni kucing aku yang lain mati sebab termakan racun.Sedih sangat mase dalam perjalan balik ke rumah,aku menangis sambil teringat kenangan aku dengan dia.Baru2 ni kucing aku kity pery dah mati...kali ni miow pulak.Hati aku ni sensitif sikit cepat menangis. :'(


Sampai je dekat rumah aku cepat2 lari cari miow tapi yang peliknya tak nampak pulak mayat dia then aku tanye kak aku
Aku:'mane miow?!!!'
Liana: dah mati...(muka macam nak tergelak) miow ada kat bilik ko..

aku cepat lari naik atas, tibe2 aku ternampak muka miow kat lantai, apa lagi aku cepat usap dan tengok hidung dia yg berdarah tu. Terima kasih ya Allah!!kau panjangkan umur miow

Bersyukur sangat2 miow masih hidup terase macam mimpi je tadi hahaha.lepas kejadian tu kakak aku tak habis esik aku sebab aku nangis bagai nak rak! tapi aku tak kesah..apa yang penting miow aku masih hidup :D


Sayang~~ miowwwww!!

2 comments: